субота, 17. септембар 2011.

Prvi utisci petog razreda

Nažalost , peti razred je došao i ja sam nažalost morala da učestvujem u njemu. Naravno, neki nastavnici su bili dobri, neki loši, a neki prosto čudni. Međutim o detaljima kasnije. Sada ću se pozabaviti pisanjem suštine. Peti razred je svakako drugačiji i zehtevniji od ostalih, ali nikako dosadan. Odnos izmedju mene i nastavnika je veoma drugačiji i gori. Kada vidim male prvake kako povlače nastavnicu za rukav i kažu joj:' 'Izvini, ućiteljice, ja ću samo da odem po moj kaput'' uvek se rastužim. Ipak, osećaj ponosa me oblije, ali samo na sekund i onda opet dolaze problemi. Sada se više očekuje od mene, više obaveza treba obaviti što bolje. Ipak menjanje učionice svakih 45 minuta je zanimljivo i ponekad se pretvori u "Survivor" kada stampedo od 30 đaka trči da stane u red ispred jedne učionice.
Naša razredna se zove Željka Kluz. Ona je dobra, pravedna, moderna i uvek raspoložena na konverzaciju sa nama na času. Ona nam predaje OTO i zbog toga mi je drago, pošto mislim da mi crtanje nije najjača strana. Tu je i matematičarka Mira Savin. Žena je iskusna u svojim šezdesetim godinama i traži maksimalno poštovanje i tišinu, što je uredu. Zna da predaje matematiku i zna kako da podigne atnosferu. Srpkinja Nataša Radulović je SUPER. Vesela je raspoložena i svaki čas se druži sa nama najviše što može. Njena jedina briga je da nam nešto objasni i to joj uspeva. Ovo su tri nastavnice koje su ostavile najjači utisak na mene pa sam vam samo njih napisala jer, ih inače ima dvanaests. Nadam se da ću se sprijateljiti sa drugim nastavnicima i zavoleti još mnoge!

14 коментара:

  1. prelepoooo bas mi je dalo ideju za sastav!!!

    ОдговориИзбриши