субота, 27. август 2011.

Paris HIlton

Svi znate koje Paris Hilton, ali meni nije jasno zašto! Ona je niko i ništa (osim glupe glupače) i troši naš dragoceni kiseonik! Kako ona kaže ona je glumica i pevačica, ali ona nije nista od toga, ona je samo "celebrity". Strašno me nervira to što je sa ovoliko para mogla da ide u najbolju i najkvalitetniju skolu i fakultet, ali je umesto toga rešila da od tih para organizuje TV- emisije kao što je "Paris Hilton's BBF. Isto me toliko nervira što je nekim ljudima jedina ambicija u životu da je upoznaju, mada meni se to ne racuna kao ambicija, jer to je u stvari kao kad bi neko rekao da mu je ambicija u životu da opere čarape!(Što je opet korisnije od ove glupače!). Kada sam gledala emisiju koju sam vam malo pre spominjala videla sam da su svi njeni učesnici klinke od devetnaest godina koje vrište i viču: "O my god! " svaku sekundu (osim jednog dečka koji je čudan i malo jeziv.....). Moram da priznam da mi je žao i nje i njenih obožavaoca zato što žive u iluziji! A da ne pričam koliko mi je žao kada vidim Paris! Toliko odeće koje ne zna da uklopi ili odabere, a toliko botoksa da izgleda kao da ima 30, a ne 20 i kusur (ne volim je tako da ne znam lične podatke). Samo još jedno upozorenje za kraj:
Ako mislite da Paris nije glupa, bezvredna i da ne troši dragoceni vazduh na ovoj planeti (koji nam je dosta potreban). Predlažem da se odjavite kao čitaoc zbog vaše lične bezbednosti.





Нема коментара:

Постави коментар