субота, 5. новембар 2011.

Pismo izvinjenja

Ja bih htela da se izvinim svim homoseksualcima zato sto je nasa zemlja ovoliko grozna. Zato sto niko ne zasluzuje da ga diraju,a pogotovo ne da ga biju i ubijaju samo zato sto je drugačiji. Hoću da se izvinim svima koji se plaše da pokažu pravog sebe ili da prosto prošetaju ulicom držeći svog voljenog za ruku. Ja se divim svima koji mogu da izađu pred 400 huligana i da znaju da se taj dan neće završiti lepo. Ja bih volela da naglasim da svi ljudi koji neće da zastanu i razmisle o tome sta će uraditi kada izađu na ulicu i krenu da viču i biju sve redom šire samo zlo i očaj. TO NIJE FER!!! Vi ste ljudi a ne vreće za udaranje, nazalost neki ljudi se ne slazu sa mnom, ali to je tako!! Volela bih da kazem da će se stvari promeniti ili da je ovo samo grozna noćna mora, ali to nije istina. Ja sam samo devojcica od 11 godina, a vi ste ljudi koji trpe netrpljivo. Volela bih da se izvinim sto svi misle da ste vi grešnici i da ste zarazni i što skoro niko neće da pogleda prave vas. Sto nikada nijedan gej ne može da prođe ulicom, a da ga neko ne ćušne ne uvredi ili slično. Ja sam mala i verujem da ne znam kako vam je i da nikada neću znati, ali vas molim da prihvatite ovo izvinjenje u ime celog sveta. NE DAJTE DA VAS SLOME, NIJE LAKO I NEĆU DA LAŽEM VEROVATNO NIKAD NEĆE BITI LAKO, ALI MORATE DA SE DRŽITE ZBOG VAS. NIKADA SE NEMOJTE KRITI I NOSITE PREVIŠE GELA ZA KOSU I VRCKAJTE I NOSITE MARAME, MA BAS ME BRIGA DRAMITE I VRIŠTITE! To ste vi i to je super, ako je vama super!:)))))))

17 коментара:

  1. Divan blog! :) Treba da znaš da će ga mnogo ljudi pročitati i da će značiti mnogima od nas. Hvala ti na razumevanju i podršci.
    Lazar

    ОдговориИзбриши
  2. Draga SOprah,
    budi ponosna na sebe!

    Divim ti se na zrelosti i hrabrosti i puno te pozdravljam!
    Mina

    ОдговориИзбриши
  3. Sara ljubičice lepa, ljubim te u pametnu glavu i u "Meni života nikad dosta"

    Bane :*

    ОдговориИзбриши
  4. draga devojcice,
    citajuci tvoj komentar uliva nadu da i u srbiji ima dece koji razmisljaju o pravim vrednostima jednog drustva. uz svu zahvalnost na podrsci i razumevanju, verujem da se tvoji roditelji ponose tvojom zreloscu i humanom odnosu prema ljudskim razlicitostima. mozes da sluzis kao primer, ne samo svojim vrsnjacima vec i nekim starijima, tolerantnoscu koju ovako cistog srca nesebicno siris. sve najbolje i hvala. marko

    ОдговориИзбриши
  5. žao mi je što sam ja jedna od retkih koja vam uliva nadu, ali drago mi je da ste svi to ozbiljno shvatili, nikad neću biti za one koji imaju nešto protiv! :****
    (jos uvek se topim!)

    ОдговориИзбриши
  6. Divna devojčice!

    Ganula si me ovim postom, jer sad shvatam da ima mladih ljudi, koji tek kreću u život, a koji su svesni različitosti i koji ovako rezonuju stvarnost. Dalji komentari su suvišni, samo još jednom da ponovim da si divna. Hvala ti :*

    ОдговориИзбриши
  7. dobro ljudi ja više ne znam šta da kažem još jedan komentar i potpuno cu da se istopim

    ОдговориИзбриши
  8. Ne veruju ljudi da si ti ovo napisala, ima pojedinih teoretičara zavere koji kažu da sam ja ustvari autor teksta, upravo pričitah to na Tviteru :D :D :D
    Kako komentarišeš ovu pojavu? :)

    ОдговориИзбриши
  9. podcenjuju decu(budale):DD

    na tu temu sam vec pisala:

    http://soprah17.blogspot.com/2011/02/decija-perspektiva-odrlaslih.html

    ОдговориИзбриши